Odpowiedzi

2010-03-09T11:09:07+01:00
X-waga 1 gwoździa
y-waga 1 śrubki
z-waga 1 pinezki

x+2y=4,7
x+y=2,8
czyli y=4,7-2,8=1,9 waży 1 srubka
x+2×1,9=4,7
x+3,8=4,7
x=4,7-3,8
x=0,9 waży 1 gwóźdź

x+10z=2,4
0,9+10z=2,4
10z=2,4-0,9
10z=1,5
z=1,5:10
z=0,15g waży 1 pinezka
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T11:11:34+01:00
X-gwóźdź
y-śrubka
z-pinezka

x+2y=4,7
x+10z=2,4
x+y=2,8

x+2y=4,7
x+10z=2,4
x=2,8-y

2,8-y+2y=4,7
-y+2y=4,7-2,8
y=1,9 kg

x+1,9=2,8
x=2,8-1,9
x=0,9 kg


0,9+10z=2,4
10z=2,4-0,9
10z=1,5
z=0,15 kg



3 5 3
2010-03-09T11:13:19+01:00
G+2Ś=4,7 kg
G+10P=2,4kg
G+1Ś=2,8kg

waga śrubki, to 4,7-2,8=1,9(kg)
to gwóźdź waży, 2,8-1,9= 0,9(kg)
2,4-0,9=1,5 (kg) --waga 10 pinezek
1,5÷10=0,15 (kg)
Jedna pinezka waży 0,15 kg.
3 5 3