Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T11:43:37+01:00
Pewnego dnia wyszłam na plac zabaw. Było tam dużo moich koleżanek, ale one w ogóle nie chciały się ze mną bawic. Kiedy do nich podeszłam od razu mnie wygoniły. Poczułam się dziwnie samotnie. Jeszcze nigdy nikt w życiu mnie aż tak nie traktował. Czyżby to był tan pierwszy raz, myślałam. Jednak nie. Dziewczyny bawiły się że nie można sie do mnie odzywac i dlatego mnie odganiały. Ciesze się, że to się wyjaśniło.
2010-03-09T11:46:28+01:00
Historia stworzenia świata według Biblii

Na początku było wszędzie pusto, był tylko Bóg. Postanowił on więc stworzyć na swój obraz człowieka i wszystko co było by mu potrzebne. W ciągu 5 dni stworzył niebo, ziemię, roślinność i zwierzęta. Szóstego dnia stworzył bardzo wyjątkową istotę. Tą istotą był człowiek. Siódmego dnia Bóg odpoczywał. Następnie nadał Bóg mężczyźnie imię- Adam. Zauważył też że Adam nie jest sam szczęśliwy. Stworzył dla niego kobietę- Ewę. Od tamtego czasu powstał świat z ludźmi i z wszystkim co mamy dookoła.


Mam nadzieję że pomogłam ;))
Liczę na naj :**
Pozdrawiam ;))