Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T12:18:49+01:00
Masz uklad równań
(0,-2)
podstawiasz za x=0 a za y=-2
-2=-2*0+0+n
n=-2
and (-3,4) za x=-3 za y=4
4=-2*(-3)²-3m-2
4=-20-3m
24=-3m
m=-8
2010-03-09T12:19:35+01:00
Jeżeli do wykresu funkcji y=-2x²+mx+n należą punkty A=(0,-2)i B=(-3,4), to ile są równe współczynniki n i n? Odpowiedź to: m=-8, n=-2.Wynik to m=-8, n=-2 Proszę o rozwiązanie do wyniku.

y=-2x²+mx+n A=(0,-2)i B=(-3,4)
-2=0+0+n
4=-2*(-3)²-3m+n

n=-2
4=-18-3m-2

6=-18-3m

3m=-18-6

3m=-24
m=-8

czyli m=-8, n=-2