Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T12:42:58+01:00
Szerokość prostokąta jest równa x .a długość jest 4 razy większa od szerokości. Przedstaw w postaci jednomianu pole tego prostokąta. Oblicz to pole dla x = 5

boki:x;4x

P=x*4x=4x²

dla x = 5 P=4*5²=4*25=100
43 4 43
2010-03-09T12:43:37+01:00
X-szerokosc prostpokata
y=długosć
y=4x

pole=xy
pole=x×4x
P=4x²

x=5
P=4×5²
P=4×25
P=100j.²
71 4 71