Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T12:55:16+01:00
Książkę ,,Szatan z siódmej klasy zaliczmy do Epiki ponieważ epika jest to jeden z trzech rodzajów literackich. Ukształtowała się z ustnych podań, legend oraz mitów.
Jest ona Powieścią ponieważ powieść to utwór narracyjny, opisujący przeważnie dłuższy i rozbudowany ciąg zdarzeń.

Mam nadzieję że pomogłam
5 3 5
2010-03-09T12:55:35+01:00
Występuje narrator, który opowiada o świecie przedstawionym, posiada cechy epiki: napisany prozą, wystepują dialogi oraz elementy świat przedstawionego - czas, miejsce, bohaterowie, wydarzenia - mozna uszczegółowić wątki tworzą akcję, ta fabułę
4 3 4