Odpowiedzi

2010-03-09T12:58:22+01:00
X- ilość dobrych odp
y- ilość złych odp

x+y=50 x=50-y
6x-4y=170
6(50-y)-4y=170
300-10y=170
10y=130
y=13
X=50-y=50-13=37
37 dobrych odp i 13 złych

Liczę na naj:*
70 2 70
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:00:24+01:00
Dobrze 37 pytań
37*6=222punkty
Wtedy źle 13
13*4=52punkty- traci tyle
222-52=170 punktów zdobył
52 3 52
th
DZIĘKI JEZIÓREK
a skąd to powstałobo nie rozumiem
2010-03-09T13:00:47+01:00
W czasie konkursu uczestnik odpowiada na 50 prostych pytań. Za dobrą odpowiedź uzyskuje 6 punktów a za każdą złą traci 4 punkty. na ile pytań uczestnik odpowiedział dobrze, a na ile żle, jeśli łącznie zdobył 170 punktów?

x-liczba dobrych odpowiedzi
50-x-liczba błędnych

6x-4(50-x)=170
6x-200+4x=170
6x+4x=170+200
10x=370
x=37

uczestnik odpowiedział dobrze na 37 pytań, a na 13 żle
64 4 64