Odpowiedzi

2009-10-22T18:22:34+02:00
"(...)codziennie patrz na swiat, jak bys ogladal go po raz pierwszy." - jest to równoznaczne z tym, aby codziennie podziwiać świat, dostrzegać w nim piękno, dostrzegać piękno w każdym drobiazgu świata, podziwiać drzewa, rośliny, zwierzęta, szanować świat.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T18:22:38+02:00
Światem należy się cieszyć w każdej chwili naszego życia. Powinniśmy odnajdować w nim to, co wspaniałe, ciekawe, ale przede wszystkim trzeba też nam odnaleźć wrażliwość w sobie, by dostrzec to, co oferuje nam świat, a potem czerpać z niego to, co najlepsze.


Myślę, że będzie dobrze. Miałam kiedyś bardzo podobne zadanie.