Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:20:03+01:00
Rozdzał 8
Uzdrowienie trędowatego,Setnik z Kafarnaum,W domu Piotra. Liczne uzdrowienia,Potrzeba wyrzeczenia,Uciszenie burzy,Dwaj opętani

rozdzał9;
Uzdrowienie paralityka,Powołanie Mateusza,Sprawa postów,Córka Jaira i kobieta cierpiąca na krwotok,Uzdrowienie dwóch niewidomych,Uzdrowienie opętanego i chorych

rozdzał3;
Jan Chrzciciel,Chrzest Jezusa

fragment 14,13-21
Pierwsze rozmnożenie chleba

fragment 15,32-38
Drugie rozmnożenie chleba

fragment 20,1-16
Przypowieść o robotnikach w winnicy

fragment25,1-30
Przypowieść o 10 pannach

Mam nadzieję że pomogłam :):**
Liczę na naj :*
Pozdrawiam :))

2010-03-09T13:21:16+01:00
Uzdrowienie trędowatego

Uzdrowienie paralityka

Jan Chrzciciel

Pierwsze rozmnożenie chleba

Drugie -||-

Przypowieść o robotnikach w winnicy

Przypowieść o pannach roztropnych i nierozsądnych