Odpowiedzi

2010-03-09T13:34:01+01:00
A) P4 + 5O2 = P4O10 syntezy

b) 2Na + H2SO4 = Na2SO4 + H2 wymiany

d) 3KOH + H3PO4 = K3PO4 + 3H2O wymiany

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:35:55+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) P4 + 5 O2 = P4O10 ---------------------synteza

b) 2 Na + H2SO4 = Na2SO4 + H2---------wymiana pojedyncza

d) 3 KOH + H3PO4 = K3PO4 + 3 H2O----wymiana podwójna