Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:41:22+01:00
Hymn narodowy; Na pogrzebie jest spiewany hymn narodowy.
flaga pa; Flaga pa jest bardzo popularna w Polsce.
sztandar szkolny; W szkolnej gablocie znajduje sie sztandar szkolny/
2010-03-09T13:42:19+01:00
Często na apelach w szkole śpiewamy hymn narodowy.
Pierwszego maja na niektórych budynkach wisi polska flaga.
Ostatnio otrzymaliśmy szkolny sztandar.


Myślę że pomogłam.
Liczę na naj :**
Pozdrawiam ;)
1 5 1