Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:42:34+01:00
5/8 to 2godz. 30 min. |:5
1/8 to 30 min. |*8
8/8 to 4 godz.

Odp. Robert ma 4 godziny wolnego czasu dziennie.
proszę bardzo mam nadzieje że pomogłem
2010-03-09T13:44:17+01:00
2,5 ------- 5/8
x-------------- 1

x = 2,5 * 1 / 5/8
x = 2,5* 8/5
x = 4

Odp. 4 godziny
2010-03-09T13:54:54+01:00
2.5 godziny spędza na komputerze to jest ⅝ jego wolnego czasu.

⅝-2.5h
⁸₈-x
i teraz mnożenie na krzyż
x=⁸₈×2.5h przez<dzielone> ⅝

x=²⁰₈ przez ⅝
x=²⁰₈×⁸₅
x=4


odp robert dziennie ma 4 h wolnego czasu


nie ma za co:P:P