Napiszcie mi ulotke reklamowa zachęcającą do podróży na Wenus. Tylko żeby nie była krótka około 10/11 zdańm i postarajcie się xd bo facet od polaka jest dość surowy w ocenianiu ;] i jak bedziecie pisać to napiszcie jakieś fajne hasło reklamowe ;d

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:51:38+01:00
Zwiedźmy planety!!!
Już dziś zbieramy zapisy na wielką podróż! Odbędzie się ona 4 maja br, zbiórka w OSP w Warszawie. Uwaga! Lecimy na Wenusa! To pierwszy lot dla większości z was. Dlatego też czekamy na wasze telefony! Zapisujcie się pod numerem 0509222909! Pierwsze 3 osoby mają 30% zniżki! Więcej informacji pod infolinią 0800959939 lub na stronie www.lecmynawenus.pl.
Serdecznie zapraszamy wszystkich!
Nowość! Lecimy statkiem kosmicznym MYX 34-12 !!! Najnowsza posiadalność świata.


Hehe myślę że pomogłam :D
Liczę na naj :**
Pozdrawiam :)):**
2010-03-09T13:54:54+01:00
Chcesz przeżyć niezapomniany lot!!!

Tylko u nas możesz kupić bilet w kosmos.Dwu tygodniowa wycieczka na wenus. Przysporzy cię o niezapominane wrażenia Można zobaczyć naszą planetę Ziemię jak wygląda z kosmosu.Lot najnowszą rakietą kosmiczną Dd58 E. Zapewniamy:
posiłki
nocleg
piękne widoki
spacer po planecie Wenus
niezapomniane wrażenia
(wszystko wliczone w koszt wycieczki)
Przystępna cena tylko u nas!!!
Jeśli chcesz wybrać się w tą podróż zadzwoń 0644 756 744 lub wejdź na stronę www.lotnawenus.pl
ZAPRASZAMY!!!