Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:50:53+01:00
Dwie ściany prostopadłościanu mają kształt kwadratu o boku długości 2,5 cm.Objętość tego prostopadłościanu jest równa 26 cm sześciennych.Oblicz pole powierzchni tego prostopadłościanu.

a=2,5 cm
Pp=a²
Pp=2,5²=6,25 cm²
V=Pp*H
V=26 cm³

H=V/Pp
H=26/6,25
H=4,16 cm

Pc=2Pp+4*a*H

Pc=2*6,25+4*2,5*4,16
Pc=12,5+41,6
Pc=54,1 cm²
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T13:58:33+01:00
V=26cm³
V=abh
h=26cm³ : 6.25cm²
h=4.16cm
Pc=4 x 4.16cm x 2.5cm + 2 x 2,5cm x 2,5cm
Pc=41.6cm² + 12.5cm²
Pc=54.1cm²
1 4 1