Dopasuj podane rzeczowniki do odpowiednich czasowników
Sport,Flöte,Schlagzeug,Fahrrad,Schi,Computerspiele,Basketball,Tennis,Skateboard,Karten,Judo,Radio

1...............................hören
2................................spielen
3.................................fahren
4..................................machen

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:56:32+01:00
1.Radio
2.Sport, Flöte, Schlagzeug, Computerspiele, Basketball, Tennis, Skateboard, Karten
3.Fahrrad, Schi
4.Judo
2010-03-09T13:58:52+01:00
1.Radio hören
2.Flöte,Computerspiele,Basketball,Tennis,Karten ,Schlagzeug spielen.
3.Fahrrad ,Skateboard fahren
4.Sport,Judo machen