A= 1+reszta z dzielenia ilosci liter imienia przez 8
b=2+reszt z dzielenia ilosci liter nazwiska przez 8
c=3+reszta z dzielenia numeru w dzienniku przez 5
d=1+reszta z dzielenia a*b przez 6
Ilosci liter imienia =5
Nazwiska =7
Prosze o szybkie rozwiazanie mam to na jutro ;o
Numer w dziennki 27

2

Odpowiedzi

2010-03-09T13:58:03+01:00
A= 1+reszta z dzielenia ilosci liter imienia przez 8

a=1+5=6

b=2+reszt z dzielenia ilosci liter nazwiska przez 8

b=2+7=9

c=3+reszta z dzielenia numeru w dzienniku przez 5

c=3+ ??? nr nieznany

d=1+reszta z dzielenia a*b przez 6

a*b=6*9=54
54:6=9 reszty 0

d=1+0=1

Ilosci liter imienia =5
Nazwiska =7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T13:59:38+01:00
A= 1+reszta z dzielenia ilosci liter imienia przez 8
b=2+reszt z dzielenia ilosci liter nazwiska przez 8
c=3+reszta z dzielenia numeru w dzienniku przez 5
d=1+reszta z dzielenia a*b przez 6
nr w dzienniku 27
5/8=0 i reszty 5
7/8=0 i reszty 7
27/5=5 i reszty 2
a=1+5=6
b=2+7=9
c=3+2=5
a*b=6*9=54
54/6=9 reszta 0
d=1+0=1