Podaj przykład ułamka, w którym:
a) licznik jest równy 7,a mianownik jest większy od 10:......
b) licznik jest o 7 mniejszy od mianownika:......
c) mianownik jest 3 razy większy niż licznik:......
d) licznik jest 2 razy mniejszy niż mianownik:......
e) suma licznika i mianownika jest równa 10:......

dam naj dla najszybszej odpowiedzi

3

Odpowiedzi

2010-03-09T13:59:20+01:00
A)licznik jest równy 7,a mianownik jest większy od 10: 7/12
b) licznik jest o 7 mniejszy od mianownika: 3/10
c) mianownik jest 3 razy większy niż licznik: 5/15
d) licznik jest 2 razy mniejszy niż mianownik: 8/ 16
e) suma licznika i mianownika jest równa 10: 4/6
40 3 40
2010-03-09T13:59:52+01:00
Podaj przykład ułamka, w którym:
a) licznik jest równy 7,a mianownik jest większy o 10:...7/17...
b) licznik jest o 7 mniejszy od mianownika:.....3/10.
c) mianownik jest 3 razy większy niż licznik:.....2/6
d) licznik jest 2 razy mniejszy niż mianownik:....4/8..
e) suma licznika i mianownika jest równa 10:.....4/6
42 3 42
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:01:50+01:00
A)licznik7, mianownik 17
b)licznik 3 mianownik 10
c)licznik 8 mianownik 24
d)licznik 12 mianownik 24
e)licznik 1 mianownik9

wiem bo to mialem i dostalem 5 pozdro ;PPPP
55 4 55