Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:05:01+01:00
Uwaga!!!
Dnia 23.04.2010r. na Basenie ,,Delfin" we Wrocławiu odbędą sie zawody pływackie ,,Małe Rybki".Dla wszystkich zawodników przewidziany jest ciepły posiłek oraz napoje.Dla zwycięzców czekają atraktyjne nagordy w postaci aparatów cyfrowych,laptopa,Mp4 oraz telefonu.

Serdecznie zapraszam
Jan Kowalski
prezes Klubu,,Orka"
6 3 6
2010-03-09T14:05:34+01:00


Ogłoszenie

Dnia 12 czerwca 2010 roku w Szkole nr. 2 w Gdańsku przy ul. Osadników Wojskowych o godzinie 14.00 odbędą się zawody pływackie. Serdecznie zachęcam do udziału,zwysięzcy zostaną nagrodzeni.

Organizator
Jan Kowalski





Liczę na naj.;)
4 3 4
2010-03-09T14:12:39+01:00
UWAGA!

Dnia 15.03.10r (poniedziałek) o godz. 11.00 na basenie przy Szkole Podstawowej nr4 w Dobrym Mieście odbędą się zawody pływackie dla klas 4-6. Chętnych do wzięcia udziału prosimy o zgłoszenie się do sekretariatu szkoły.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tym sportem! Wstęp wolny.

Samorząd Uczniowski
5 3 5