Odpowiedzi

2010-03-09T14:01:51+01:00
1000:7=142 r.6

Skoro był wtorek to za 6 dni będzie poniedziałek.

8 3 8
2010-03-09T14:03:11+01:00
Zauważmy, że po każdych siedmiu dniach będzie znowu wtorek. Musimy więc odpowiedzieć na pytanie jaką resztę z dzielenia przez 7 daje 1000.
1000 = 7*142 + 6
Reszta wynosi 6, więc wystarczy od wtorku odliczyć sześć dni do przodu. Będzie to poniedziałek.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:04:28+01:00
1.jaki dzień tygodnia wypadnie za 1000 dni od 14 pażdziernika 2008 roku, który wypadł we wtorek? zapisz obliczenia.

14 pażdziernika 2008 wtorek

1000:7=142 pełnych tygodni i 6 dni

zatem będzie to poniedziałek
14 4 14