Odpowiedzi

2010-03-09T14:03:13+01:00
Występujące powszechnie zjawisko, polegające na współżyciu korzeni lub innych organów.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:04:24+01:00
Mikoryza zjawisko polegające na współżyciu korzeni lub innych organów.Mikoryza może być zewnętrzna (ektotroficzna), gdy strzępki grzybni oplatają korzenie tworząc na ich wierzchu gęstą pilśń, i wewnętrzna (endotroficzna), gdy wnikają do wnętrza tkanek korzenia.
14 4 14