Podaj przykład ułamka, w którym:
a) licznik jest równy 7, a mianownik jest większy od 10:......
b) licznik jest o 7 mniejszy od mianownika:......
c) mianownik jest 3 razy większy niż licznik:......
d) licznik jest 2 razy mniejszy niż mianownik:.......
e) suma licznika i mianownika jest równa 10:......

daje naj dla najszybszej odp.

2

Odpowiedzi

2010-03-09T14:04:43+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:06:06+01:00
A) 7/11
b) 3/10
c) 3/9
d) 2/4
e) 3/7