Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:23:30+01:00
1. dziesiec (x Hz oznacza ze cialo wykona x pelnych drgan w ciagu 1 sekundy)
2. jedna dziesiata sekundy
T = 1/10Hz
T = 0.1 s



Mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam, Crazy. :)
P.S. Sprawdz sobie czy to dobrze jest.
2 3 2
2010-03-09T14:24:43+01:00
Częstotliwość drgań wynosi 10 Hz. Oznacza to, że w jednej sekundzie ciało wykonuje 0,1 pełnych drgań. Okres tych drgań wynosi 0,1
1 5 1