Odpowiedzi

2010-03-09T14:23:15+01:00
...tak naprawdę niczym. Każdy w swoim życiu potrzebuje kogoś bliskiego, aby czuć się przy nim wyjątkowym.Możemy mieć wielu przyjaciół, jednak ta osoba będzie dla nas ważna i jedyna na całym świecie.Dzięki miłości czujemy się potrzebni i wartościowi. Wiemy że ktoś darzy nas niezwykłym uczuciem jakim jest właśnie MIŁOŚĆ.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:29:05+01:00
Życie bez miłości jest dla mnie życiem pustym..
Świat wtedy byłby martwy..
Nie da się żyć bez miłości...nie można istnieć nie kochając i nie być kochanym...
Miłość w jakimś sensie buduje nasze życie.
Miłość jest to jedno z największych i najgłębszych uczuć.
Jest uczuciem najpiękniejszym, a zarazem najtrudniejszym.
To nie jest zwykłe słowo...to nie pojęcie,które można wyjaśnić...
Dla mnie miłość jest jak magia,czary...to niesamowite uczucie,które na pewno każdy chce doświadczyć w swoim życiu...

ps.Sama układałam :))) jedynie wzięłam jeden wers z netu :nie można istnieć nie kochając i nie być kochanym...

Myślę,że się nadaję :)) sama bym chciała takie zadanie domowe hehe pozdrawiam ;DD
1 5 1