Odpowiedzi

2010-03-09T14:24:25+01:00
Panie Jezu, Ty wybawiłeś lud Izraelski z niewoli i pilnowałeś aby nic podobnego się z nim nie stało. Tak ja Cię proszę abyś wstawił się u swojego Ojca w niebie za Naszą ojczyznę w niebie. Amen :)
40 3 40
2010-03-09T14:25:56+01:00
Panie Boże dopomóż naszym rodakom, aby wytrwali z pomocą Twoją, nie błądzili i nie przechodzili na złą drogę. Pomóż również wolontariuszom, którzy codziennie niosą pomoc potrzebującym.
Amen.
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:28:02+01:00
BOŻĘ, OTACZAJ SWĄ OPIEKĄ MOJĄ OJCZYZNĘ!
CHROŃ JĄ PRZED WSZELKIMI WOJNAMI I NIEBEZPIECZEŃSTWAMI!
POBŁOGOSŁAW NARÓD MÓJ, ABY DOBRZE SŁUŻYĆ MÓGŁ!
AMEN
62 4 62