Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:25:28+01:00
Zjedz ziemniaka albo przynajmniej polowe SUROWEGO!!! ... chorobe masz gwarantowana :) mowie ci :) tylko nie potem do mnie z przetensjami :)
1 4 1
2010-03-09T14:25:52+01:00
Wyjść w krótkich spodniach i w krótkiej bluzce na pole można rownież umyć głowę.

ubierać się w krótką bluzkę i tak chodzić po domu

zjeść lód

pić zimną wodę

licze na maxa;))