Odpowiedzi

2010-03-09T14:28:29+01:00
Hej.
co tam u ciebie?
Powinnaś robić i zachowywać się lepiej niż teraz.
Może się spotkamy porozmawiać?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:32:33+01:00
Droga Ewo! Cieszę się bardzo że jeszcze jesteśmy razem w klasie. Jednak przyszedł taki czas że trzeba zmienić szkołę. Już nie będziemy chodzić razem do klasy ani do szkoły. Zaczyna się nowe życie. Mam nadzieję jednak że będziemy się spotykać po szkole. Nasze wspólne chwile, wygłupy, wszystkie fajne rzeczy które robiłyśmy zostaną już na zawsze w pamięci. Dziękuję Ci za wszystko!

Myślę że pomogłam ;)
Liczę na naj :***
Pozdrawiam ;)
2010-03-09T14:39:56+01:00
Hej Kasia !Co u ciebie ? bardzo dawno się nie widziałyśmy. Może spotkamy się jutro W naszej ulubionej resteuracji .Pogadamy trochę , a potem wybierzemy się na zakupy??