Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:29:48+01:00
Chroni przed zarazkami, nadaje ladny wyglad, zatrzymuje wode w sobie, chroni przed popazeniami, zatrzymuje odpornosc, ogrzewa
2 4 2
2010-03-09T14:32:40+01:00
Oto te funkcje:
-Ochrona organizmu przed szkodliwymi czynnikami środowiska; - Udział w procesach termoregulacji; - Odbieranie informacji ze środowiska; -Udział w regulacji gospodarki wodnej organizmu; -Wydzielanie różnych substancji np. potu, łoju, mleka, śluzu i substancji zapachowych. -Skóra wytwarza włosy , pazury , paznokcie , rogi , łuski i kopyta
Zapraszam do znajomych....
Mam nadzieję, że pomogłam..........
Pozdrawiam.........
;D;D;D;D;D
Jest 6
3 4 3