Em więc chcecie cechy charakteru?
sama nie wiem bo to moja koleżanka
miła atrakcyjna przyjacielska gadatliwy niesmiała szalona szczera pomocna
lubi ;
malować śpiewać tańczyć siatkówka(ewentualnie ) xd

nom to tyle błagam ino nie 4 linijki
PRZYNAJMIEJ 10 linijek ;p
d a j e

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:35:31+01:00
Matylda, jest bardzo przyjacielska. Na pierwszy rzut oka widzimy w niej miłą i atrakcyjna dziewczyne. Gdy juz sie ja blizej pozna odznacza sie ogromnym gadulstwem, dosłownie buzia sie jej nie zamyka. czasmi to dobrze, czasami nie ale ja osobiscie lubie ja za to. Zawsze pomaga mi kiedy mam jakis problem chetnie doradza i powie prawde. Matylda dla osob z poza kregu przyjaciół jest raczej niesmiała osoba, ale gdy jej sie na to pozowli to umie sie otworzyc. Pieknie maluje, naprawde podziwiam ja za to sama chciała bym tworzyc takie arcydzieła. Uwielbia tez śpiewać i tanczyc co niezle jej wychodzi. Bardzo dobrze gra w siadkówke co widac na zawodach i lekcjach wf. Ogolnie rzeczbiorac matylda to wpsaniała kolezanka naprawde bardzo ja lubie przedewszystkim za ta jej szczerosc i pomocna dlon