Odpowiedzi

2010-03-09T14:31:19+01:00
Chciałabym odwiedzić afryke dlatego, że :
- chce poznac jak ludzie codziennie zmagaja sie z biedota
- nie maja co jesc
- umieraja cierpia
-
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:47:51+01:00
Kraj który chciałabym odwiedzić to Hiszpania ponieważ:
1.to niesamowicie piękny kraj,
2.jest tam gorący klimat,tyle tego słońca(może nie zawsze wymarzony bo czasem upały w lecie są dość męczące..ale ja i tak to uwielbiam),
3.można tam poczuć radość z życia (która wśród Hiszpanów jest zauważalna),
4.podoba mi się życie jakie można prowadzić w Hiszpanii
5.można tam odpocząć,
6.jest baaaardzo dużo miejsc do zwiedzania,


Noo i włosi są przystojni ^^ hehe ;)) i słyszłam,że są tam duże gratisy i jest tanio hehe
4 5 4