Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:42:15+01:00
1:250 000
1cm=250000cm=2,5km

1cm=2,5km
x =5km
x=2cm

Odp. Odległość pomiędzy tymi miastami na mapie wynosi 2cm.
2010-03-09T14:42:40+01:00
2010-03-09T14:43:15+01:00
Cześć :-)
5 km = 5 000 m = 500 000 cm

1 cm na mapie to 250 000 cm w rzeczywistości
x cm na mapie to 500 000 cm w rzeczywistości

250 000x = 500 000
x = 2
Odp.: Odległość na mapie będzie wynosić 2 cm.