Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:04:39+01:00
F f g a a f e f g f a a b górne c c b a b c g c c b a a g f f g a b b g c c f e f g f

Mam nadzieje, że pomogłam ;)) Liczę na najlepszy :***
2010-03-09T15:32:51+01:00
Po kolei od 1 taktu
klucz wiol. e2 (czyli dwukreślne), dis 2, e2, dis 2, e2, h, d2, c2, a, c, e, a, h, e, gis, h, c2, e, e2, dis2, e2, dis2, e2, h, d2, c2, a, c, e, a,
klucz bas. f, c2, e2, c, c2, eis2, f, c2, f2, f, c2, f2,

2 linia
h, e, c2, h, a, a, h, c2, d,2 e2, g, f2, e2,
bas. c, c2, eis2, f, c2, f2, f, c2, f2, a, e2, a2, e, e2, g2, f, c2, f2,

3linia
h, e, e2, e2, e3, dis2, e2, dis2, e2, dis2, e2, dis2, e2, h, d2, c2, a, z, e, a,
bas. c, c2, c3, e, e2, dis2, e2, dis2, e2, a, c2, f2,

4 linijka
wiol. h, e, gis, h, c2, e, e2, dis2, e2, dis2, e2, h, d2, c2, a, c, e, a, h, e, c2, h, a, h, c2, d2,
bas. e, e, gis, a, e, a, a, e, a, e, e, gis, a,e,a,

5 linijka
wiol. a, e+c2, f+c2, e+g+cis2, f, a, c2, f2, e2, e2, d2, b2, a2, a2, g2, f2, e2, d2, c2, b, a, b, a, g, a, b, c2, e2, eis2,
bas. a, e, a, b, c, c+a, g+h+c, f, a, c, a, c, a, f, b, d, b, d, b, f, e, b+g+f, e, b+g+f, e, f, a, c, a, c, a, f, a, c, a, c, a,

6 linijka
wiol. e2, e2, f2, a, c2, d2, h, c2, g2, g, g2, a, g2, h, g2, c2, g2, d2, g2, e2, g2, c3, h2, a2, g2, f2, e,2 d2, g2, f2, d2, c2, g2, g, g2, a, g2, h, g2, c2, g2, e2, g2,
bas. e, a, c, a, d, d, f, g, d, g,d,g,f, c+e, f+g, c+e, d+f+g, c+e+g, a+f, g+h, c, f+g, e+g, d+f+g


No to na razie tyle bo nie wiem czy pozostali prześlą może wcześniej i nie dostanę punktów ;P