Odpowiedzi

2009-10-22T18:31:33+02:00
To nie angielski matematyka


Jeden kosztuje 20 zł, a drugi 25 zł


@down
Wasze odpowiedzi są błędne, wykonajcie sprawdzenie
2009-10-22T18:32:55+02:00
X+x+25%=45 25%--->1/4
x+x+1/4=45 /*4
4x+4x+1=180
8x+1=180
8x=180-1
8x=179/:8
x=22,37
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:24:29+02:00
100 % --- 45zł
x= 25% z 45zł

100%----45zł
x = 11,25zł
x = 100% x 11,25zł/45zł
x = 1125 : 45 = 25zł - jedna książka
45zł - 25zł = 20 zł - druga ksiazka



/ oznacza ułamek
1 1 1