Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:48:22+01:00
A)2x-(-4-3x)=2x+4+3x=5x+4
10-2(t+l)+10 -2t-2l
-3(2y+1/3)+4y=-6y -1
2(3w-1)-w+2:2= 6w-2 -w +1=5w -1
3(a-2b)-5(b-2a)=3a-6b - 5b+10a=13a-11b
2010-03-09T14:48:46+01:00
A)2x-(-4-3x)= 2x+4+3x = 5x+4
10-2(t+l) = 10-2t-2l
-3(2y+1/3)+4y= -6y-1+4y = -2y-1
-6(1-0,5u)+3u:2= -6+3u+1,5u = 4,5u-6
2(3w-1)-w+2:2= 6w-2-w+1 = 5w-1
3(a-2b)-5(b-2a)= 3a-6b-5b+10a = 13a-11b