Odpowiedzi

2010-03-09T14:49:07+01:00
Instrukcja jazdy na nartach.

1. Założyć narty.
2. Wjechać na stok.
3. Odepchnąć się "patykami".
4. Utrzymać prostą równowagę.
5. Hamować, gdy jest zagrożenie.
6. Zatrzymać się po zjeździe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:49:54+01:00
1.Wyjść na jakąś górke
2.Założyć narty
3.Ułożyć narty tak aby były równoległe do siebie
4.Odepchnąć się
5.Utrzymywać równowagę
6.Zjechać do końca trasy
7.Zatrzymać sie