Odpowiedzi

2010-03-09T14:50:19+01:00
Raczej tak, ponieważ był on zwolennikiem reform.Niestety, wprowadzal je wolno, ponieważ został wybrany na króla dzieki rosji.Dązył do zrobienia armi zawodowej, stworzyl pierwsze na świecie ministerstwo edukacji narodowej.
Ale za jego panowanie były też robiory polski.A i jescze jedno zniósł liberum veto.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:51:06+01:00
-utworzenie Szkoły Rycerskiej w 1765
-utworzenie Komisji Edukacji Narodowej 1773
-powstanie "monitora"-oświeceniowej gazety 1765
-powołanie Towarzystwa do ksiąg Elementarnych w 1775
-sprawowanie opieki(mecenat) nad artystami
-obiady czwartkowe od 1770
-powstanie Teatru Narodowego 1765
; )

Pozdrowionka : *