Odpowiedzi

2010-03-09T14:53:32+01:00
To jest z Próbnego sprawdzianu szóstoklasisty !:P

Aleksandrów, 24.06.05 r.

Droga Koleżanko !

Wczoraj uczestniczyłem na tz. "Święcie Czekolady". Było fantastycznie. Jestem zadowolony, ponieważ odbło się losowanie w którym wygrałem ...odtwarzacz MP4 oraz notebooka firmy Dell. Następna taka impreza odbędzie się dopiero za rok, ale i tak mam zamiar się tam zjawić. Ciebie również chciałem zaprosić.


Bartek


P.S. Czekam na odpowiedź.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:04:06+01:00
Lublin 02.03.2010
Kochana Małgosiu!
Przepraszam że tak długo sie nie odzywałam ale nie miałam ostatnio zbyt wiele czasu.
Wyobraz sobie że przedwczoraj odbyła sie uroczystośc z okazji dnia czekolady!Szkoda że Cię nie było,bo świetnie sie bawiłam.Organizowano wiele konkursów i zabaw.Pojawił sie nawet test na którym trzeba było rozróżnic smaki poszczególnych czekolad.Wzięłam nawet w nim udział i zdobyłam 8 punktów na 10.Rozróżniłam smaki aż 8 czekolad.Bardzo lubię słodycze i dużo ich jem, może dlatego.Wójt mojej gminy nawet opowiedział historię powstania czekolady.Ona tak bardzo mnie zaciekawiła.Dowiedziałam sie że to Daniel Peter wyprudukował po raz pierwszy tabliczkę twardej czekolady,a ja mu bardzo to zawdzięczam.Właśnie 135 lat temu pojawiła sie czekolada,której smak dzis możemy czuc na co dzień .Wszędzie było czekoladowo, że wyobrażałam sobie że cała zabawa rozgrywa sie w fabryce czekolady.
Muszę już niestety kończyc,bo lekcje czekają.Czekam na odpowiedz.
Pozdrawiam
Marek
7 3 7