Przetłumaczyć:
Please describe some particular topics, projects, activites or events witch have captured your interest in pursuing the opportunity? How did you first develop an interest and what have you done to further develop your knowledge of these areas?

I podajcie link z słownikiem angielsko polskim PLis!!!
jak najszybciej :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:52:55+01:00
Proszę opisać pewne szczególne tematy, projektów, działań lub wydarzeń witch którzy zdobyli swój interes w dążeniu do możliwości? Jak się najpierw rozwinąć zainteresowania i co masz zrobić, aby dalej rozwijać swoją wiedzę w tych obszarach?

a oto link: http://translate.google.pl/?client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&hl=pl&tab=wT#en|pl|

Mam nadzieją ze pomogłam ;-)
2010-03-09T14:54:56+01:00
Proszę opisać pewne szczególne tematy, projektów, działań lub wydarzeń witch którzy zdobyli swój interes w dążeniu do możliwości? Jak się najpierw rozwinąć zainteresowania i co masz zrobić, aby dalej rozwijać swoją wiedzę w tych obszarach?
2010-03-09T15:07:30+01:00
Proszę opisać pewne szczególne tematy, projektów, działań lub wydarzeń witch którzy zdobyli swój interes w dążeniu do możliwości? Jak się najpierw rozwinąć zainteresowania i co masz zrobić, aby dalej rozwijać swoją wiedzę w tych obszarach?