Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:55:48+01:00
Czyli trzeba o tym myśleć rozważać mękę Pana Jezusa i cierpieć razem z nim, oczywiście, nikt sobie nie wyobrtaża jakie to cierpienie było, ale tak w ludzki sposób.
to nie tylko na Drodze Krzyżowej ale i w codziennym zyciu, szczególnie w Wielki Post. No ja mam tle wywpowiedzi na ten temat i myślę, że pomogłam;)
licze na maxa
2010-03-09T14:57:07+01:00
Myślę, że to znaczy cierpieć razem z Jezusem. Iść przez całą drogę i tak jak Jezus upadać, ale iść dalej.
2010-03-09T14:57:23+01:00
Tzn: modlić się , uczestniczyć razem z nim we mszy świętej być blisko niego za pomocą modlitwy po prostu robić to co jemu sie podoba
cierpieć razem z Jezusem


Lili:****