Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:29:19+01:00
Maryja uczy nas czystości wiary. Jest ona bezgranicznie posłuszna Bogu. z pokorą przyjmuje jego nakazy. Nie mając nawet cienia żalu, gdy przeznacza jej jedynemu synowi na śmierć. Maryja jest Bożą sluzebnicą. Troszczy się takze o innych m.in. nawiedzając świętą elżbiete. Uczy nas pokory i gotowości na przyjęcie jezusa
5 5 5
2010-03-09T16:32:02+01:00
Poprzez swoja matke Maryje Jezus uczy nas bezwarunkowej gotowosci do zaangazowania sie w sluzbe Bogu. Maryja stala sie wzorem wiary dla calego Kosciola swietego, dla wszystkich chrzescijan. Byla i jest nasladowczynia dobra i proroctwa. Maryja glosila Ewangelie i glosi z wielkim szacunkiem i godnascia.
4 2 4