Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T14:56:40+01:00
-lepsza postawa poństwa w sprawach innych krajów
-pokój ze strony państw chrześcijańskich
-powody do wojny z krajami pagąńskimi
-Możkiwość zostania Królestwem bądź cesarswem
82 4 82
2010-03-09T14:59:20+01:00
Dodam jeszcze że:
-Niemcy stracili powód do napadania na Polskę
-Do polski przyjechali Duchowni ktrzy uczyli Pisać i czytać
108 3 108