Odpowiedzi

2010-03-09T15:01:50+01:00
Książka ta opowiada a dwóch skłóconych między sobą ludziach. są sąsiadami . mieszkają w sąsiednich zamkach .kłótnia dotyczyła muru jaki pomiędzy nimi przebiegał.
Cześnik chciał się ożenić z Podstoliną dla korzyści materialnych. Aby zrobić na złośc Cześnikowi , Rejent kazał swojemu synowi, żeby ożenił się z Podstoliną ,dla odebrania okazji wzbogacenia się Cześnika.Chciał się na nim zemścić .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:01:55+01:00
Autor A. Fredro zatytułował książkę "Zemsta", ponieważ decyzje podejmowane przez bohaterów są na podstawie tego jak się zemścić na swoim wrogu. Wydarzenia również kręcą się wokół zemsty na drugiej osobie. Na końcu przekonujemy się jednak, że zemsta nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, może to właśnie autor chciał podkreślić, tytułując swoją książkę.
2 3 2