Odpowiedzi

2010-03-09T14:58:32+01:00
Tytuł ma wymowę komiczną, ponieważ bohater, który chciał się zemścić przyczynił się do szczęścia młodej pary.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:01:56+01:00
Aleksander Fredro zatytułował tak swoja książke ponieważ czesnik chciał sie zemscic na rejenci a rejent na cześniku.Przykładem tego jest to ze jak cześnim chciał poślubic podstoline to odrazu rejent chciał ożenic swojego syna wacława z nią.innym tego przykłaem jest to że cześnik chciał zrobić na złość rejentowi slubiąc Klare z synem rejenta.