Odpowiedzi

2009-10-22T18:31:28+02:00
Polska położona jest w Europie Środkowej, nad Morzem Bałtyckim, między 49°00', a 54°50' szerokości geograficznej północnej i między 14°07' a 24°08' długości geograficznej wschodniej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T18:31:35+02:00
Polska -państwo położone w Europie Środkowej nad Morzem Bałtyckim. Graniczy z:
Niemcami (na zachodzie),
Czechami i Słowacją (na południu),
Ukrainą i Białorusią (na wschodzie),
na północnym wschodzie z Litwą
na północy z Rosją (obwód kaliningradzki)
2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-22T18:53:19+02:00
Polska – państwo położone w Europie Środkowej nad Morzem Bałtyckim. Graniczy z Niemcami (na zachodzie), Czechami i Słowacją (na południu), Ukrainą i Białorusią (na wschodzie), na północnym wschodzie z Litwą oraz na północy z Rosją .