Wyraź w formie listu do Jezusa wdzięczność za ofiarę śmierci krzyżowej.
40 pkt dam : D.

zaczęłam :


Bełchatów, 9.03.2010r.
Kochany Jezusie !
..........................................................................................
..........................................................................................
............................................................................................
.............................................................................................
..............................................................................................
............................................................................................................................................................................................ Ewa

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:20:39+01:00
Kochany Jezusie, chciałam Ci bardzo podziękować za to, że tyle dla nas cierpiałeś, byśmy żyli. Panie ty jesteś prawdziwym Bogiem, bo żadne inna osoba nie poświęciła życia dla nas.
Widać, że nas kochałeś i kochasz.
1 5 1
2010-03-09T15:29:42+01:00
Kochany Jezusie!
Wyrażam wdzięczność Tobie i Twojemu Synu, za to, że poniósł śmierć na krzyżu za ludzkie grzechy. Jest to wiekopomna chwila, dla której warto żyć! Dzięki temu trwa nasza wiara, nadzieja i miłość. Mamy wiarę - potrzebną do zrozumienia Słowa Bożego, mamy nadzieję, że dzięki śmierci na krzyżu i Zmartwychwstaniu Chrystusa dostąpimy życia wiecznego, i mamy nadzieję na powtórne przyjście Pana naszego Jezusa Chrystusa na ziemię. To wszystko nie trwało by w nas gdyby nie ofiara śmierci krzyżowej.
Z poważaniem naśladowca Chrystusa
(lub jakiś inny podpis)
1 5 1