Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:03:29+01:00
3²+3=9+3=12

Może być 12 takich ustawień.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T15:03:57+01:00
Rozwiązań morze być 7 ponieważ 1 rzedzie morze stac 1 osoba
2010-03-09T15:06:11+01:00
Moga być 4 rozwiązania. W pierwszym rzedzie stoja 4 dziewczynki(Dominika, Karolina,Natalia i Emilka) w drugim rzedzie(Rafał, Olek i Krzysiu) Przypuscmy ze najpierw Natalia stoi sama potem stoi przed rafałem, potem z Olkiem i na końcu z Krzysiem. Czyli moga byc 4 rozwiązania:)