Odpowiedzi

2010-03-09T15:03:33+01:00
Germanizacja polegała na nauczaniu polaków języka niemieckiego.



Lili:***
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:07:28+01:00
-zabraniano mówić po polsku,
-Niemcy uważali,że są najwyższym gatunkiem ludzi a my podgatunkiem,
-gardzili Słowianami,żydami oraz cyganami,
-wysiedlali chłopów,
-tworzyli obozy koncentracyjne i tam zabijali ludzi,
-wywozili ludzi do obozów koncentracyjnych,
-za jakiekolwiek przestępstwo karali śmiercią lub wywozem na Syberię,
-w szkołach uczyli tylko języka niemieckiego,
-nauczyciele w szkołach byli Niemcami,
-kazali uczniom uczyć się Religi po niemiecku.

Mam nadzieję,że pomogłam:)






3 4 3