Zapisz swoje rekflesje na ten temat.

Piękno trzeba wspierać,bo tworzą je nieliczni, a potrzebuje wielu ....................................................................
............................................................................
...............................................................................
................................................................................


Napisz ogłoszenie o otwarciu wystawy fotografi ukazujących piękno polskiego krajobrazu.

...........................
...........................................................................................
.............................................................................................
............................................................................................
.............................................................................................
.............................................................................................
......................

3

Odpowiedzi

2010-03-09T15:04:34+01:00
Piękno trzeba wspierać ponieważ tworzą je nieliczni.
Mało jest osób, które potrafią wyeksponować piękno bądź
je ukazać. Dlatego tak ważne jest dbanie o to.
Niestety nie każdy to docenia.

Ogłoszenie.
Dnia 22.03.10r., o godzinie 18:00 w Gimnazjum numer 5 w Zgierzu odbędzie się otwarcie wystawy fotografii ukazujących piękno Polskiego krajobrazu. Serdecznie wszystkich zapraszamy. Zapewniamy ciekawie spędzony czas.
Wystawę organizuje samorząd szkolny.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:04:45+01:00
Piękno jest niezwykle rzadkim darem i wynika bardziej z wartości i doznań duchowych niż cielesnych. Nie istnieje bez osób je podziwiających,gdyż wewnętrzne piękno pochodzi od skromności.

Uwaga
Dnia 01.04.2010r. odbędzie się otwarcie wystawy "Polska w obiektywie-ukryte piękno". Obrazy będzie można podziwiać w Galerii "Foto".Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zgłębieniem estetyki ojczystego krajobrazu . Gwarantowane niezapomniane widoki.
Organizator
Anna Nowak
1 1 1
2010-03-09T15:10:22+01:00
Piękno trzeba wspierać,bo tworzą je nieliczni, a potrzebuje wielu ,,wsółwaścicieli ,, , którzy potrafią je docenić .


Napisz ogłoszenie o otwarciu wystawy fotografi ukazujących piękno polskiego krajobrazu.
Gliwice 09.03.2010r
Ogłoszenie !
Serdecznie zapraszamy na otwarcie wystawy fotografii , króra ukazuje piękno polskiego krajobrazu . Wystawa odbędzie się w dniach od 22-30.03.2010r. w EMPIKU przy ul. Studziennej 18 w Katowicach w godzinach od 10:00 do 19:00 .

Prezydent miasta
Katowice
2 3 2