Odpowiedzi

2010-03-09T15:02:59+01:00
1. Pani Irena Sendler (1910-2007) uratowała ponad 2500 dzieci żydowskich w czasie drugiej wojny światowej.
Ciekawostka:
Każde z tych dzieci przeżyło wojnę.
12 4 12
2010-03-09T15:04:43+01:00
Jan Paweł 2 który pomógł kobiecie w ciąży nieść zakupy.Jezus pomógł samarytaninowi który był ranny a kapłan i jego rodak mu nie pomogli.

:D
11 1 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:05:07+01:00
Może to byc -

JAN PAWEŁ II .
dzięki niemu ludzie zaczęli się nawracac i mniej osob bylo
obojetnych co do kosciola i wyznan religijnych .

IRENA SENDLEROWA .
Zaczęła pomagać Żydom długo przed powstaniem getta warszawskiego. W grudniu 1942 świeżo utworzona Rada Pomocy Żydom "Żegota" mianowała ją szefową wydziału dziecięcego. Jako pracownik ośrodka pomocy społecznej miała przepustkę do getta, gdzie nosiła Gwiazdę Dawida jako znak solidarności z Żydami oraz jako sposób na ukrycie się pośród społeczności getta

13 4 13