Odpowiedzi

2010-03-09T15:09:21+01:00
Zamień na cm kwadratowe:
5 m 2 = 50 000 cm 2
7,5 km kwadratowych = 75 000 000 cm 2 - nie jestem pewna
5a = 5 000 cm 2 - nie jestem pewna

Zamień na m kwadratowe:
37ha= 37 000 m 2
5,8a= 580 m 2

Arów nie umiem ;-|
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:28:07+01:00
Zamień na cm kwadratowe:
5m kwadratowych= = 50 000 cm²
7,5 km kwadratowych= 75 000 000 cm²
5a= 50 000 cm² (bo 1a = 100m²)
Zamień na m kwadratowe:
37ha= 370 000 m² (bo 1ha = 100a)
5,8a= 580m²
Zamień na ary:
875m kwadratowych= 8,75a
48ha= 4800a
15375m - tu nie wiem ale chyba mialy byc metry kwadratowe? jak tak to:
15375m kwadratowych = 153,75a