Odpowiedzi

2010-03-09T15:09:18+01:00

Dzień dobry Babciu !


Na wstępie tego listu chciałbym Cię serdecznie pozdrowić.
Piszę do Ciebie ponieważ chciałabym Ci podziękować przede wszystkim za to ,że jesteś i obdarzasz mnie tak wielkim uczuciem.
Jesteś zawsze , gdy Ciebie potrzebuje , umiesz mnie rozbawić
oraz mobilizujesz do dalszej pracy.
Uwielbiam Twoje wyśmienite obiady oraz weekendy spędzone z Tobą.
Dziękuuję , że Jesteś !
Kocham Cię ;*

2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:10:02+01:00
Cześć kasia
Chciałabym Ci powiedzieć,że zawsze mi pomagasz wysłuchujesz
w ciężkich chwilach.Kiedy mam jakiś problem rozwiązujesz go.Jesteś moją najlepszą przyjaciółką.Gdyby ciebie nie było nie wiem co bym zrobiła.Dlatego dziękuje,że jesteś i myślę,że zostaniemy przyjaciółkami do końca życia.
Ola
2 3 2