Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T18:36:37+02:00
1. Dbający o losy państwa
2. Winien uczęszczac na wyboru
3. Aktywny w zyciu swojej miejscowosci/gminy.
4. Prawdomówny.
5. Powinien dbać o kulture własną i swojej rodziny.
6. Nie powinien być wandalem, lecz pomagać i dbać o dobytek publiczny.
7. Miły dla innych obywateli.
8. Nie powienien kłamać przeciw innym.
9. Powinien pomagać innym.
10. Powienien być przedsiębiorczy i mądrze wydawać pieniądze.

Lekka improwizacja :)
5 4 5
2009-10-22T18:52:53+02:00
Pomocny
mily
sympatyczny
mądry
samodzielny
zaangarzowany w życie społeczeństwa
uczciwy
aktywny
pracowity
bezwzględny
wykształcony
23 4 23